میرشاد ماجدی: استقلال نباید صرفا جهت برد وارد زمین شود
تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, | 16:25 | نویسنده : babak

به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی، مربی و کارشناس ارشد فوتبال درخصوص دیدار آبی‌پوشان در مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان آسیا نظر خود را چنین بیان می‌کند:
این اولین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست و به نظر من هر تیم ایرانی که در این بازی‌ها حضور دارد باید گام اول را بلند بردارد و سیلی اول را محکم بزند. البته استقلال نباید صرفا برای بردن وارد زمین شود و در این رهگذر نباید ساختار دفاعی‌اش را از دست بدهد. استقلال اگر بخواهد فقط برای بردن و کسب سه امتیاز به میدان برود در ساختار دفاعی‌اش شکاف ایجاد می‌شود، درست مانند تیم‌ملی که برابر قطر به همین مشکل خورد و بازی برده را با تساوی عوض کرد.
استقلال اگر این بازی را با برد پشت‌سر بگذارد دو مزیت دارد: ۱- تیم‌های دیگر به قدرت استقلال پی می‌برند و باعث ترس‌شان می‌شود ۲- در لیگ‌برتر نیز باعث سیر صعودی‌اش می‌شود و حتی باعث می‌شود که در جام‌حذفی نیز قهرمانی را از آن خود کند، اما اگر شکست بخورد ممکن است اتفاق دیگری رقم بخورد. به نظرم حداقل امتیازی که از خانه حریفان کسب شود، حکم پیروزی را دارد.
ماجدی در خصوص نبود بازیکنان تأثیرگذار گفت: به هرحال نداشتن مهره کافی دست مربیان را می‌بندد ولی مربیان باید از اول فصل این نکته را در نظر می‌گرفتند که امکان آسیب‌دیدگی‌ برای بازیکنان کلیدی وجود دارد و به نظرم کادر فنی استقلال برای این مشکل آلترناتیوهای خوبی انتخاب کرده باشند و با توجه به اینکه تعداد زیادی مصدوم دارد، اما روی نیمکت بازیکنان خوبی دارد و در نبود مهره‌های اصلی به مشکلی برنمی‌خورد.
ماجدی درخصوص تیم الریان به این نکته اشاره کرد: الریان یکی از تیم‌های خوب قطری است که تجربه مناسبی به لحاظ شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارد، این تیم بعد از سال ۹۰ میلادی در این لیگ حضور فعال و موثری داشته است، اما بازیکنان ایرانی پتانسیل بالایی دارند و از این پتانسیل می‌توانند استفاده کنند و بر تیم‌های قطری هم پیروز شوند. تنها مزیتی که برای تیم الریان قائلم این است که در کشور خودش و در ورزشگاه اختصاصی‌اش به مصاف استقلال می‌رود.
ماجدی در پایان برای تیم استقلال آرزوی موفقیت کرد و گفت: برای استقلال و کسانی که در این تیم حضور دارند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بازیکنان جایگزین و آلترناتیوها به خوبی از پس وظیفه محوله برآیند و باعث پیروزی استقلال باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین